فروش و بازاریابی محصولات صنعتی
  • زمینه فعالیت مشتری

     تولید سنگ های مصنوعی  یا سمنت پلاست

  • مساله پیش روی این شرکت در زمینه بازاریابی و فروش

    این شرکت تولیداتی داشت که مناسب برای شرکت های ساختمانی و عمرانی نبود و لازم بود تا محصولات بر اساس نیاز مشتری تولید شود. در مرحله بعد نیاز داشت تا بازاریابی و فروش محصولات در بازار ساختمانی و عمرانی به شرکت های متوسط و بزرگ انجام دهد که بدلیل نداشتن نقدینگی و امکان تهاتر با این بازار اینکار بسیار سخت بود.

  • نتایج پروژه

    • ایجاد ابزارهای تبلیغاتی مناسب مانند سایت ، کاتالوگ ، اعلام همکاری و …
    • ایجاد بازار پایدار و مطمئن و فروش گسترده  در بازارهدف شرکت های ساختمانی
    • اصلاح نگرش مدیران نسبت به کیفیت محصولات تولیدی ( زیرا تعصب بیجا داشتند.)
    • ایجاد سیستم بازاریابی و فروش
    • تعیین قیمت محصولات بر اساس تحلیل رقبا در بازار هدف ساختمانی
    • انجام کلیه مراحل فروش مانند پاسخ دادن به استعلام ها، مذاکره با مشتریان ، تعیین قیمت رقبا و …

    قابل ذکر است کلیه ارتباطات با مشتریان بازارهدف و انجام کلیه فعالیت های انجام شده توسط نیروهای مجموعه دوتاک انجام شده یا به عبارت دیگر این فعالیت ها در سطح مشاوره نبوده و به صورت عملی در بازار هدف شرکت های ساختمانی و عمرانی انجام شده یعنی آنچه ما مشاوره می دهیم در عمل قادر به پیاده سازی آن هستیم و این پروژه بین سال 89 تا 92 انجام شده است.