زمینه فعالیت مشتری
تولید سنگ های مصنوعی یا سمنت پلاست
مساله پیش روی این شرکت در زمینه بازاریابی و فروش
این شرکت تولیداتی داشت که مناسب برای شرکت های ساختمانی و عمرانی نبود و لازم بود تا محصولات بر اساس نیاز مشتری تولید شود. در مرحله بعد نیاز داشت تا بازاریابی و فروش محصولات در بازار ساختمانی و عمرانی به شرکت های متوسط و بزرگ انجام دهد که بدلیل نداشتن نقدینگی و امکان تهاتر با این بازار اینکار بسیار سخت بود.
نتایج پروژه
- ایجاد ابزارهای تبلیغاتی مناسب مانند سایت ، کاتالوگ ، اعلام همکاری و …
- ایجاد بازار پایدار و مطمئن و فروش گسترده در بازارهدف شرکت های ساختمانی
- اصلاح نگرش مدیران نسبت به کیفیت محصولات تولیدی ( زیرا تعصب بیجا داشتند.)
- ایجاد سیستم بازاریابی و فروش
- تعیین قیمت محصولات بر اساس تحلیل رقبا در بازار هدف ساختمانی
- انجام کلیه مراحل فروش مانند پاسخ دادن به استعلام ها، مذاکره با مشتریان ، تعیین قیمت رقبا و …
قابل ذکر است کلیه ارتباطات با مشتریان بازارهدف و انجام کلیه فعالیت های انجام شده توسط نیروهای مجموعه دوتاک انجام شده یا به عبارت دیگر این فعالیت ها در سطح مشاوره نبوده و به صورت عملی در بازار هدف شرکت های ساختمانی و عمرانی انجام شده یعنی آنچه ما مشاوره می دهیم در عمل قادر به پیاده سازی آن هستیم و این پروژه بین سال 89 تا 92 انجام شده است.
در مدت همکاری با گروه دوتاک از مشاوره های مفید این مجموعه استفاده کردیم و رضایت کامل داشتیم.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.