فروش و بازاریابی محصولات صنعتی
  • زمینه فعالیت مشتری

    خدمات بازرسی جرثقیل ، بالابر ، آسانسور، مخازن و تست های غیر مخرب (NDT )  مانند تست UT ،PT ، MT ، RT

  • مساله پیش روی این شرکت در زمینه بازاریابی و فروش

    این شرکت بدلیل اینکه در شروع  فعالیت خود بود نیاز به بخشبندی بازار و تعیین بازار هدف داشت و پس از آن نیاز به توسعه بازار داشت. همچنین این شرکت گواهینامه های لازم از سازمان استاندارد و یا اداره کار نداشت و صرفا گواهینامه تایید برای بازرسانش را داشت.

  • نتایج پروژه

    • بخشبندی بازار
    • تعیین بازار هدف
    • توسعه بازار هدف و بستن قرارداد با شرکت های مختلف مانند ریخته گری ها ، شرکت های پیمانکار نفت و گاز ، پیمانکاران سازنده  فولاد و سیمان
    • ایجاد ابزارهای تبلیغاتی موثر مانند : کاتالوگ ، اعلام همکاری ، سایت و…
    • بستن قراردادهای سنگین برای این شرکت
    • دادن مشاوره در حین فرآیند بازاریابی و فروش
    • اقدام برای گرفتن گواهینامه 17020 از سازمان ملی تایید صلاحیت ایران
    • طراحی فرآیند ارائه خدمات به مشتریان

    قابل ذکر است کلیه ارتباطات با مشتریان بازارهدف و انجام کلیه فعالیت های انجام شده توسط نیروهای مجموعه دوتاک انجام شده یا به عبارت دیگر این فعالیت ها در سطح مشاوره نبوده و به صورت عملی انجام شده یعنی آنچه ما مشاوره می دهیم در عمل قادر به پیاده سازی آن هستیم و این پروژه بین سال 91 تا 92 انجام شده است.