Sales and marketing training services

  • Introducing the services

    One of the most important and main tools in industrial marketing is sales by professional sales forces. Today, most industrial companies depend on professional sales forces to find potential customers, convert them into actual customers, and grow their business. Therefore, the importance of sales forces in industrial marketing cannot be ignored. However, companies have spent a lot of money on their sales unit but have not achieved their desired results. What has been forgotten in the meantime is the correct and effective training of sales forces. Sales forces at different levels and to perform their diverse tasks must acquire the necessary knowledge. Gone are the days when the sales force’s duty was only to sell, sell and sell. Today, industrial salespeople must be familiar with the industrial sales process, master sales skills and techniques, and be able to achieve large, profitable, and sustainable sales. Use different sales strategies. With scientific knowledge in the field of personal selling and practical experience in the field of formulation and implementation of personal selling programs, DOTAAK Group meets this need of industrial companies by providing sales force training services.

  • مزیت اول : افزایش فروش توسط نیروهای فروش و افزایش حجم نقدینگی شرکت

  • مزیت دوم : انگیزه دادن به نیروهای فروش ‏و بهبود روحیه ‏آن ها

  • مزیت سوم : فرآیند اصولی فروش به خوبی در شرکت جا می افتد و به سطوح مختلف نیروهای ‏فروش انتقال پیدا خواهد کرد.‏

  • مزیت چهارم : ارتقاء سطح دانش فروشندگان و درنهایت اتخاذ تصمیمات درست فروش (بهبود مهارت ‏های فروش)

  • مزیت پنجم : بهبود روابط بین فروشندگان و مشتری

  • مزیت ششم : درک اهمیت ‏و جایگاه واقعی مشتری در شرکت توسط فروشندگان و رفتار مناسب آنها در قبال ‏مشتری

  • مزیت هفتم : تعیین وظایف هر سطح از نیروهای فروش

  • مزیت هشتم : آگاهی و سنجش از تعهد شرکت و فروشندگان در قبال مشتریان

  • مرحله نهم : افزایش بهره وری ‏نیروهای فروش

  • مزیت دهم : هماهنگی نیروهای فروش با برنامه های بازاریابی شرکت

پس از ارزیابی اولیه نیروهای فروش و بازاریابی که نیاز به آموزش دارند و مشخص شدن سرفصل های مورد نیاز و بسته به اینکه  چند نفر و چه میزان زمان برای آموزش نیاز است هزینه ها مشخص می گردد.

 

از دو جنبه می توان به این سوال پاسخ داد، اول اینکه به دلیل ماهیت فروش و بازاریابی محصولات و خدمات صنعتی، آموزش ها در این حوزه باید به شکل کاملا تخصصی باشد در صورتیکه بسیاری از شرکت ها و موسسات آموزشی مفاهیم حوزه مصرفی را در سرفصل های آموزشی خود ارائه می دهند و تسلطی بر مفاهیم حوزه بازاریابی صنعتی یا B2B ندارند که این خود موجب ناکارآمدی آموزش ها می شود.

از طرف دیگر آموزش های فروش و بازاریابی گروه دوتاک تئوری نیست و به صورت WORKSHOP ارائه می گردد که این امر منجر به استفاده از آموخته ها در عمل و در بازار می شود. همین مزیت باعث شده تا در شرکت هایی که گروه دوتاک افتخار همکاری با آن ها در زمینه آموزش داشته است در حین آموزش قراردادهای خوبی توسط نیروهای تحت آموزش منعقد شود.

 

برای درخواست خدمات آموزش فروش و بازاریابی می توانید از این قسمت تماس با گروه دوتاک  با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید یا درخواست خود را در فرم انتهای همین صفحه ارسال کنید تا کارشناسان دوتاک بررسی کرده و با شما تماس بگیرند.

فرم درخواست خدمات آموزش نیروهای فروش و بازاریابی