بازاریابی شهرک های صنعتی مقوله است که بسیاری از شرکت های صنعتی برای فروش محصولات و خدمات خود به آن وابسته اند. بسیاری از شرکت های صنعتی محصولات و خدماتی دارند که شرکت های موجود در شهرک های صنعتی مختلف در سراسر ایران نیازمند آن محصولات و خدمات هستند و امکان دسترسی به این مشتریان را ندارند. شرکت های موجود دراین شهرک های صنعتی پتانسیل خوبی برای خرید محصولات و خدمات سایر شرکت ها دارند و نیازمند برنامه ریزی هدفمند برای بازاریابی شهرک های صنعتی است تا بازارهای موجود در این مناطق پوشش داده شود.

  • مرحله اول

    بخشبندی بازار بر اساس محصولات و خدمات شرکت

  • مرحله دوم

    تعیین بازار هدف :

    درتعیین بازارهدف یکی از شاخص ها بایستی منطقه جغرافیایی باشد تا براساس آن بتوان شهرک های صنعتی مرتبط با آن محصول یا خدمات را در نظر گرفت.

  • مرحله سوم

    پیدا کردن شرکت های نیازمند آن محصولات یا خدمات در شهرک های صنعتی درمنطقه جغرافیایی بازار هدف

  • مرحله چهارم

    داشتن پلن مناسب برای معرفی محصولات و نهایی کردن فروش

شرکت بازاریابی و فروش صنعتی دوتاک امکان ارائه خدمات بازاریابی و فروش محصولات و خدمات را در شهرک های مختلف دارد. از طریق این لینک می توانید با ما در ارتباط باشید و از این خدمات ما استفاده کنید.