کتاب بازاریابی صنعتی به تالیف کریشنا ک. هاوالدار

دانلود کتاب بازاریابی صنعتی عبدالوند

کتاب بازاریابی صنعتی  (industrial marketing ) به تألیف کریشنا ک. هاوالدار و ترجمه‌ی دکتر محمد علی عبدالوند و دکتر هاشم نیکومرام، مورد استفاده دانشجویان رشته‌ی مدیریت می باشد. این اثر دربرگیرنده سیزده فصل می باشد.

فهرست کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا

  • فصل اول
    • ماهیت بازاریابی صنعتی
  • فصل دوم
    • محیط و شناسایی بازار های صنعتی
  • فصل سوم
    • ماهیت خرید صنعتی و رفتار خرید
  • فصل چهارم
    • روابط خریدار - فروشنده
  • فصل پنجم
    • اطلاعات بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی
  • فصل ششم
    • تقسیم بندی بازار، هدف گیری و جایگاه یابی صنعتی
  • فصل هفتم
    • استراتژی محصول
  • فصل هشتم
    • کانال‌های توزیع صنعتی
  • فصل نهم
    • مدیریت فروش شخصی
  • فصل دهم
    • ارتباطات بازاریابی: تبلیغات، ارتقاء فروش، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم
  • فصل یازدهم
    • استراتژی‌ها و سیاست‌های قیمت گذاری صنعتی
  • فصل دوازدهم
    • برنامه ریزی استراتژیک، اجرا و کنترل در بازاریابی صنعتی
  • فصل سیزدهم
    • بازاریابی صنعتی از طریق تجارت الکترونیک

 

کتاب بازاریابی صنعتی  (industrial marketing ) به تألیف کریشنا ک. هاوالدار و ترجمه‌ی دکتر محمد علی عبدالوند و دکتر هاشم نیکومرام،

برچسب: 

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.