نحوه اجرای فروش صنعتی

                                                                                               

بسیاری از شرکت های صنعتی پس از مراجعه به ما کنجکاو هستند تا بفهمند چطور ما فرآیند فروش و بازاریابی را به صورت عملی و تخصصی انجام می دهیم. برای این منظور توضیحاتی در زمینه اجرای عملیاتی فروش شخصی در شرکت های صنعتی ارائه شده است.

همانطور که در قسمت اجرا و پیاده سازی فروش شخصی توضیح داده شد ، فرایند فروش صنعتی 9 مرحله را در بر می گیرد که شامل:

  • بخشبندی بازار
  • تعیین بازارهدف
  • مشتری یابی
  • آغاز رابطه
  • تعیین صلاحیت مشتری
  • معرفی فعالیت
  • غلبه بر مخالفت ها
  • نهایی کردن فروش
  • خدمت رسانی به مشتری

 

 

 

می باشد که پس از توضیح خدمات فروش برای مشتری و در صورت تمایل پس از عقد قرار داد بین شرکت دوتاک و مشتری تمامی این مراحل توسط نیروهای فروش حرفه ای گروه دوتاک به صورت عملیاتی و نتیجه بخش اجرا می گردد. در طول مدت قرارداد و حین اجرای فرآیند فروش به صورت ماهیانه گزارشاتی از عملکرد گروه دوتاک ارائه می شود تا مشتری از نزدیک نتایج اجرای فرآیند فروش را مورد ارزیابی قرار دهد. معمولا در بدو شروع قرار داد کوتاه مدتی بسته می شود تا دو شرکت توانمندی های یکدیگر را مورد ارزیابی قرار دهند و در صورت رضایت پس از آن قرار داد بلند مدت منعقد می گردد. معمولا شرکت هایی که گروه دوتاک با آنها همکاری داشته است منجر به تمدید قرارداد و همکاری های بلند مدت شده است ، به گونه ای که بدلیل رضایت طرفین این همکاری ها بیش از 4 سال به طول انجامیده است.

 

در صورت تمایل به استفاده از خدمات فروش گروه دوتاک و یا توضیحات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.