مشاوره فروش شخصی

شرکت ها و سازمان ها برای بقا و رشد خود وابسته به فروش در بازارهای به شدت رقابتی هستند. قدیمی ترین و اصلی ترین روش بازاریابی مستقیم، فروش به کمک نیروهای فروش است. در بازارهای صنعتی به دو دلیل از نیروهای فروش صنعتی استفاده می شود:

1- شرکت ها نیازمند روابط بلندمدت و پایدار با خریداران هستند. (فروش رابطه ای به جای فروش مبادله ای)

2- فروش های صنعتی اغلب پیچیده و فنی بوده و نیازمند ارتباطات متعدد قسمت فروش با واحد تصمیم گیری خرید مشتری است و فروشندگان درگیر مذاکرات پیچیده خواهند شد.

با توجه به اهمیت ذکر شده، واحد فروش شرکت های صنعتی اغلب با مسائل و مشکلات متعددی مواجه می شود که منجر به کاهش عملکرد و بهره وری نیروهای فروش و در نتیجه کاهش فروش شرکت خواهد شد. در این شرایط نیاز به افراد کارشناس و متخصص در زمینه فروش شخصی حائز اهمیت است. بنابراین  شرکت ها نیازمند مشاورانی با تجربه بالا و دانش روز هستند که این مشکلات را تشخیص و راهکارهای عملی در این زمینه ارائه دهد.

گروه دوتاک با سال ها تجربه عملی فروش شخصی و ترکیب آن با دانش روز توانسته نیاز شرکت های صنعتی را در قالب مشاوره فروش شخصی برآورده نماید. مراحل ارائه خدمات مشاوره به شرح زیر می باشد:

1- بررسی واحد فروش و جمع آوری داده و اطلاعات لازم از روش های مختلف مانند مصاحبه حضوری و پرسشنامه

2- تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده در مرحله قبل

3- شناسایی مشکلات در زمینه فروش شخصی

4- ارائه راهکارهای عملی برای حل مشکلات شناسایی شده

5- پیاده سازی و راهکارهای طراحی شده در مرحله قبل

6- بررسی عملکرد و ارائه نتایج

فارسی

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.