قابلیت اطمینان محصول سومین بعد از ابعاد هشتگانه کیفیت است که احتمال خرابی یک محصول در یک دوره زمانی خاص را بیان می کند.
Juran, J.M., Quality Control Handbook, 3rd ed., McGraw-Hill, New York, NY, 1974
قابلیت اطمینان محصول سومین بعد از ابعاد هشتگانه کیفیت است که احتمال خرابی یک محصول در یک دوره زمانی خاص را بیان می کند.
Juran, J.M., Quality Control Handbook, 3rd ed., McGraw-Hill, New York, NY, 1974
نام وندور | دانلود |
---|---|
فهرست بلند وزارت نفت سال 99 |
![]() |
فهرست سازندگان و تامین کنندگان تشخیص صلاحیت شده توزیع برق تهران |
![]() |
وندورلیست تجهیزات برقی سازمان آب و برق خوزستان |
![]() |
وندورلیست تجهیزات اعلام حریق مورد تایید آتش نشانی تهران |
![]() |
وندورلیست تجهیزات اطفاء مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران |
![]() |
بررسی و آزمون جامع، نظام مند، مستقل و دوره ای محیط، اهداف، استراتژی ها و فعالیت های بازاریابی شرکت و واحدهای تابعه آن به منظور یافتن مشکلات و فرصت های احتمالی و پیشنهاد برنامه عملی برای بهبود عملکرد بازاریابی شرکت است.
منبع: کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر- کلر جلد دوم صفحه 936
" یک تجزیه و تحلیل مسئله سیستماتیک ، مدلسازی شده و بدنبال حقیقت به منظور بهبود تصمیم گیری و کنترل در بازاریابی کالاها و خدمات " Forsyth, Patrick, and Robin Birn. Market Research, 1997
بخشبندی بازار به معنای انتخاب یک بخش از بازار است که دارای مشتریان با ویژگی های مشابه و یکسان هستند و برنامه بازاریابی برای آنها به یک شکل تعریف می شود .
Wind, Y., & Cardozo, R. N. (1974)
بازار هدف ، بخش یا بخش هایی از بازار شرکت است که بر اساس معیارهایی از قبیل جذابیت ، رشد بخش ، قابلیت ها و توانمندی های شرکت ، مزیت رقابتی و ... تعیین می شود به گونه ای که شرکت می تواند نیازهای مشتریان را در هر بخش برآورده سازد.
(Yoram Wind 1978)