ثبت نام ستاد ایران

با توجه به حجم بالای معاملات دستگاه های دولتی در ایران و برنامه ریزی کشور در جهت شفاف سازی و امنیت معاملات بر اساس مصوبه هیات وزیران تصمیم بر آن شد تا کلیه مناقصات و مزایدات دولتی کشور به صورت یکپارچه در سامانه ای تحت عنوان سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) قرار گیرد و کلیه تامین کنندگان ، مناقصه گران و مزایده گران اعم از حقوقی یا حقیقی ( شرکت ها یا اشخاص ) می توانند با ثبت نام و عضویت در این سامانه از مزایای آن بهره مند شوند و محصولات یا خدمات قابل ارائه خود را به دستگاه های اجرایی سراسر کشور عرضه یا محصولات و تجهیزات مازاد دستگاه های دولتی را خریداری نمایند.

پس از ثبت نام در این سامانه شرکت ها یا اشخاص می توانند به عنوان تامین کننده، مناقصه گر و مزایده گر شرکت کنند و نیازی نیست به صورت مجزا ثبت نام انجام دهند.

در همین راستا شرکت دوتاک برای تسهیل در امر ثبت نام در این سامانه اقدام به ارائه خدمات مشاوره و ثبت نام به شرکت های صنعتی یا فروشگاه ها و اشخاص حقیقی نموده است که به صورت غیر حضوری و در کمتر از یکماه این امکان برای شرکت ها و افراد حقیقی وجود دارد تا بتوانند در این سامانه عضو شده و در معاملات جاری شرکت کنند.

فرآیند ثبت نام شرکت ها در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت توسط مجموعه دوتاک به شرح زیر است:

1- برقراری تماس با گروه دوتاک و ارائه درخواست مشاوره و ثبت نام سامانه ستاد ایران

2- ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز که توسط مشاوران دوتاک درخواست می شود.

3- انجام ثبت نام اولیه در سامانه

4- دریافت توکن و امضاء الکترونیکی

5- ثبت نام نهایی در سامانه

لازم به ذکر است مراحل ثبت نام دارای جزئیات زیادی است که مشاوران دوتاک در حوزه عضویت در وندورلیست ها با تجربیات خود شرکت ها و اشخاص را راهنمایی می کنند تا در سریع ترین زمان ممکن فرآیند ثبت نام انجام شود.

برای اطلاعات بیشتر ثبت نام سامانه ستاد از این قسمت اقدام فرمایید.

 

فارسی