
این کتاب توسط دو تن از اساتید حوزه بازاریابی صنعتی، آقای دکتر سید جوادین و دکتر اسفیدانی تالیف شده است و توسط انتشارات نگاه دانش برای اولین بار در سال 1387 به چاپ رسیده است. رفتار خریداران سازمانی، بخشبندی بازارهای صنعتی، قیمتگذاری در بازارهای صنعتی و غیره از جمله مباحث مطرح شده در این کتاب است. در حال حاضر این کتاب منبعی برای تدریس دوره بازاریابی صنعتی در برخی از دانشگاه های کشور می باشد.
سرفصل های اصلی این کتاب به شرح زیر می باشد:
فصل اول- كليات بازارهای صنعتی
فصل دوم- رفتار مصرفكننده در بازارهاي صنعتي
فصل سوم- مديريت ارتباط با مشتريان در بازارهاي صنعتي
فصل چهارم- بخشبندي، هدفگذاري و موقعيتيابي
فصل پنجم- برنامهریزی استراتژیک
فصل ششم-مدیریت محصول در بازارهای صنعتی
فصل هفتم-قیمتگذاری
فصل هشتم- كانالهاي توزيع صنعتي
افزودن دیدگاه جدید