خدمات آموزش فروش و بازاریابی

  • معرفی خدمات

    یکی از مهمترین و اصلی ترین ابزارها در بازاریابی صنعتی فروش توسط نیروهای فروش حرفه ای است. امروزه ، بیشتر شرکت های صنعتی برای یافتن مشتریان احتمالی ، تبدیل آنها به مشتریان بالفعل و توسعه کسب و کار خود به نیروهای فروش حرفه ای وابسته اند. بنابراین به هیچ وجه نمی توان اهمیت نیروهای فروش را در بازاریابی صنعتی نادیده گرفت. با این حال شرکت ها هزینه های زیادی در واحد فروش خود انجام داده اند اما به نتایج دلخواه خود دست نیافته اند.
    آنچه در این میان فراموش شده است، آموزش صحیح و اثر بخش نیروهای فروش است. نیروهای فروش در سطوح مختلف و برای انجام وظایف متنوع خود باید دانش لازم را کسب کنند. دورانی که وظیفه نیروهای فروش تنها ” فروش ، فروش و فروش ” بود سپری شده است امروزه فروشندگان صنعتی برای دست یابی به فروش های بزرگ ، سودآور و پایدار باید با فرآیند فروش صنعتی آشنا باشند ، بر مهارت ها و تکنیک های فروش مسلط باشند و بتوانند استراتژی های مختلف فروش را به کار گیرند. گروه دوتاک با داشتن دانش علمی در زمینه فروش شخصی و تجربه عملی در زمینه تدوین و اجرای برنامه های فروش شخصی این نیاز شرکت های صنعتی را با ارائه خدمات آموزش نیروهای فروش برآورده می کند.

  • مزیت اول : افزایش فروش توسط نیروهای فروش و افزایش حجم نقدینگی شرکت

  • مزیت دوم : انگیزه دادن به نیروهای فروش ‏و بهبود روحیه ‏آن ها

  • مزیت سوم : فرآیند اصولی فروش به خوبی در شرکت جا می افتد و به سطوح مختلف نیروهای ‏فروش انتقال پیدا خواهد کرد.‏

  • مزیت چهارم : ارتقاء سطح دانش فروشندگان و درنهایت اتخاذ تصمیمات درست فروش (بهبود مهارت ‏های فروش)

  • مزیت پنجم : بهبود روابط بین فروشندگان و مشتری

  • مزیت ششم : درک اهمیت ‏و جایگاه واقعی مشتری در شرکت توسط فروشندگان و رفتار مناسب آنها در قبال ‏مشتری

  • مزیت هفتم : تعیین وظایف هر سطح از نیروهای فروش

  • مزیت هشتم : آگاهی و سنجش از تعهد شرکت و فروشندگان در قبال مشتریان

  • مرحله نهم : افزایش بهره وری ‏نیروهای فروش

  • مزیت دهم : هماهنگی نیروهای فروش با برنامه های بازاریابی شرکت

شرکت دوتاک با شناسایی نیازهای آموزشی شرکت های صنعتی در زمینه فروش شخصی ، سرفصل های متناسب با هر نیاز را در نظر گرفته و از طریق متدهای آموزشی جدید و به صورت WORK SHOP این آموزش ها را در دو دسته زیر ارائه می دهد:

1- تربیت و آموزش نیروهای فروش استخدامی جدید

2- آموزش پرسنل فروش فعلی شرکت

پس از ارزیابی اولیه نیروهای فروش و بازاریابی که نیاز به آموزش دارند و مشخص شدن سرفصل های مورد نیاز و بسته به اینکه  چند نفر و چه میزان زمان برای آموزش نیاز است هزینه ها مشخص می گردد.

 

از دو جنبه می توان به این سوال پاسخ داد، اول اینکه به دلیل ماهیت فروش و بازاریابی محصولات و خدمات صنعتی، آموزش ها در این حوزه باید به شکل کاملا تخصصی باشد در صورتیکه بسیاری از شرکت ها و موسسات آموزشی مفاهیم حوزه مصرفی را در سرفصل های آموزشی خود ارائه می دهند و تسلطی بر مفاهیم حوزه بازاریابی صنعتی یا B2B ندارند که این خود موجب ناکارآمدی آموزش ها می شود.

از طرف دیگر آموزش های فروش و بازاریابی گروه دوتاک تئوری نیست و به صورت WORKSHOP ارائه می گردد که این امر منجر به استفاده از آموخته ها در عمل و در بازار می شود. همین مزیت باعث شده تا در شرکت هایی که گروه دوتاک افتخار همکاری با آن ها در زمینه آموزش داشته است در حین آموزش قراردادهای خوبی توسط نیروهای تحت آموزش منعقد شود.

 

برای درخواست خدمات آموزش فروش و بازاریابی می توانید از این قسمت تماس با گروه دوتاک  با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید یا درخواست خود را در فرم انتهای همین صفحه ارسال کنید تا کارشناسان دوتاک بررسی کرده و با شما تماس بگیرند.

فرم درخواست خدمات آموزش نیروهای فروش و بازاریابی

2 + 2 = ?